Köszöntelek az oldalamon! Nagyon szeretek sütni, főzni, alkotni, megálmodni egy ételt, ellazít, kikapcsol, elvarázsol. Szeretek új recepteket kipróbálni, sokszor csak egy elképzelés van a fejemben, főzés közben alakul, formálódik, alakul a végeredmény. Rendszerint jól, mert elég hamar elfogy :) Három kamasz anyukája vagyok, fontosnak tartom, hogy minél természetesebb és egészségesebb alapanyagokat használjak. Jó böngészést és főzőcskézést kívánok! Köszönöm, hogy benéztél hozzám! Verus

2015. szeptember 20., vasárnap

Csirke brassói




























Tegnapi ötlet volt, a gyerekek sült krumplit szerettek volna, én valami húsosra vágytam. Mivel nem volt itthon csak csirke husi, gondoltam miért ne! Nagyon finom lett, szerintem máskor is kerül az asztalra. :) Estére egy falat sem maradt belőle. Az eredeti sertéshúsos receptet ITT találjátok!


  • fél kg filézett csirke felső comb (Lidl)
  • kb. 1 kg burgonya
  • zsír vagy olaj a sütéshez
  • só, bors, pirospaprika, fokhagyma
 
  1.  A húst megmostam, felkockáztam és forró zsírban átforgattam. Fedővel lefedve 10 perc alatt puhára pároltam, külön folyadékot nem igényelt. Majd a fedőt levéve ropogósra sütöttem. Sokkal jobban bejött mint a csirkemell, mert jóval szaftosabb. 
  2. A burgonyát megpucoltam, kockáztam és bő, forró olajban megsütöttem.
  3. A húst és a sült burgit egy nagy jénaiban összekevertem, ízlés szerint sóztam, borsoztam, megszórtam pirospaprikával és szárított fokhagymával. Csemege uborkával, még forrón tálaltam.

































Jó étvágyat kívánok!

1 megjegyzés:

  1. Brassóit én is szoktam szárnyasból készíteni, általában pulykából. A fűszerezése nálunk annyiban különbözik, hogy jó sok majoránnával szoktam megszórni :-)
    Guszta lett a tiéd, biztosan ízlett a családnak :-)

    VálaszTörlés