Köszöntelek az oldalamon! Nagyon szeretek sütni, főzni, alkotni, megálmodni egy ételt, ellazít, kikapcsol, elvarázsol. Szeretek új recepteket kipróbálni, sokszor csak egy elképzelés van a fejemben, főzés közben alakul, formálódik, alakul a végeredmény. Rendszerint jól, mert elég hamar elfogy :) Három kamasz anyukája vagyok, fontosnak tartom, hogy minél természetesebb és egészségesebb alapanyagokat használjak. Jó böngészést és főzőcskézést kívánok! Köszönöm, hogy benéztél hozzám! Verus

2015. április 17., péntek

Szülinapi feketerdő torta



























Lányom és nagyfiam szülinapját ünnepeltük, Csenger 11, Bíborkám 7 éves nagylány lett. :) A fiam kedvence a fekete erdő torta, már sütöttem párszor, de nem tudja megunni ezért most is ezt kért. Az eredeti recepthez képest annyit változtattam rajta, hogy a felvert habtejszínből félretettem 5 evőkanálnyit, később ezzel vontam be a tortát. A maradékhoz adtam másfél dl sűrű meggyjoghurtot és belekevertem egy zacskó Dr. Oetker zselatinport. Fóliával kibélelt kapcsos tortaformát használtam, úgy töltöttem meg a kétféle krémmel a lapokat. Így biztos nem folyik ki krém a lapok közül. Hűtőben pár óráig pihent, szilárdult, majd levettem a formát és az egészet bevontam keményre vert habtejszínnel. Tálalás előtt a megszórtam fagyasztott erdei gyümölcs keverékkel.
Jó magas torta lett!

A receptet itt találjátok:
 http://veruskonyhaja.blogspot.hu/2012/03/fekete-erdo-torta.html





És végre itt a tavasz!
Kedvenc kis fám, tavaly ültettem :)


2 megjegyzés:

  1. De aranyosak a gyerekek! Isten éltesse őket sokáig! Ilyen finom tortával boldog lehetett az ünnepség :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Kati, kedves vagy! :)

    VálaszTörlés