Köszöntelek az oldalamon! Nagyon szeretek sütni, főzni, alkotni, megálmodni egy ételt, ellazít, kikapcsol, elvarázsol. Szeretek új recepteket kipróbálni, sokszor csak egy elképzelés van a fejemben, főzés közben alakul, formálódik, alakul a végeredmény. Rendszerint jól, mert elég hamar elfogy :) Három kamasz anyukája vagyok, fontosnak tartom, hogy minél természetesebb és egészségesebb alapanyagokat használjak. Jó böngészést és főzőcskézést kívánok! Köszönöm, hogy benéztél hozzám! Verus

2015. március 16., hétfő

Négysajtos pizza



























Mindenféle pizzát sütök itthon, nagyrészt abból, mi lapul itthon a kamrában, hűtőben. Négysajtos pizzát eddig csak pizzériában ettem, nagy  kedvenc, nem is értem miért nem készítettem itthon korábban.  Most felkészültem rá, vettem sajtokat amiket szeretek és még ki is tudok fizetni :) Igazi ízorgia lett a vége, mondanom sem kell, gyorsan elfogyott.

A pizzatésztán nem változtattam, receptjét itt megtaláljátok: Pizzatészta

Az adagok két nagy pizzára vonatkoznak.

Sajtok:
  • 30 dkg trappista vagy ementáli sajt
  • 25 dkg feta vagy fehér krémsajt (nálam feta)
  • két mozzarella sajt
  • 15 dkg füstölt sajt (nálam ementáli)

Hozzávalók:

  • pizzakrém vagy ketchup, utóbbi esetében szárított oregánó, bors, bazsalikom

  1.  A megkelt, kinyújtott tésztát megkenjük pizzakrémmel, vagy ketchuppal. Utóbbi esetben még megszórjuk szárított oregánóval, borssal, bazsalikommal. 
  2. Elrendezgetjük rajta a sajtokat, úgy, hogy ha cikkekre vágjuk mindenhova jusson mindenféle sajtból. A tetejét megszórjuk némi oregánóval és 220 fokos sütőben 20 perc alatt megsütjük. Mivel volt itthon friss medvehagymám, azt is rászórtam.



























1 megjegyzés:

  1. Jaj de guszta, nagyon finom lehetett a különböző sajtokkal :-) Itthon én is szoktam sütni, mindenféle feltétekkel, de Ilyet még nem csináltam és nem is ettem :-)

    VálaszTörlés