Köszöntelek az oldalamon! Nagyon szeretek sütni, főzni, alkotni, megálmodni egy ételt, ellazít, kikapcsol, elvarázsol. Szeretek új recepteket kipróbálni, sokszor csak egy elképzelés van a fejemben, főzés közben alakul, formálódik, alakul a végeredmény. Rendszerint jól, mert elég hamar elfogy :) Három kamasz anyukája vagyok, fontosnak tartom, hogy minél természetesebb és egészségesebb alapanyagokat használjak. Jó böngészést és főzőcskézést kívánok! Köszönöm, hogy benéztél hozzám! Verus

2014. november 1., szombat

Svéd gombasaláta



























  • 50 dkg gomba
  • 1 közepes fej vöröshagyma
  • 25 dkg konzerv paradicsom (egész)
  • 1 kis konzerv paradicsompüré
  • só, bors, cukor, citromlé, babérlevél
  • olaj

  1. A hagymát apróra vágjuk, kevés olajon megdinszteljük, majd hozzáadjuk a gombát. Eddig mindig friss gombából  készítettem, de most kipróbáltam valami mást.  Az Aldiban vásároltam üvegben eltett gombát, 3-4 fajtát tartalmaz. Eddig csak pizzára használtam, gondoltam kipróbálom vele a salátát. Jó ötlet volt, nagyon finom lett :) Ha friss gombát használunk, akkor megpucoljuk és vékony szeletekre vágva adjuk a megdinsztelt hagymához.
  2. A gomba után hozzáadjuk a paradicsomot, paradicsompürét sózzuk és ízlés szerint fűszerezzük borssal, cukorral, citromlével. . Mi borsosabban szeretjük, ezért adtam neki bőven.
  3. Beleteszünk 2 babérlevelet és fedő alatt 15- 20 percig pároljuk. Amikor a paradicsomok szétfőttek és a mártás besűrűsödött, készen van. Hagyjuk kihűlni, ha szükséges, utána ízesíthetünk. Kivesszük a babérleveleket és jól lehűtve tálaljuk. A gyerekeim pirítóssal szeretik a legjobban :)
Jó étvágyat kívánok!



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése