Köszöntelek az oldalamon! Nagyon szeretek sütni, főzni, alkotni, megálmodni egy ételt, ellazít, kikapcsol, elvarázsol. Szeretek új recepteket kipróbálni, sokszor csak egy elképzelés van a fejemben, főzés közben alakul, formálódik, alakul a végeredmény. Rendszerint jól, mert elég hamar elfogy :) Három kamasz anyukája vagyok, fontosnak tartom, hogy minél természetesebb és egészségesebb alapanyagokat használjak. Jó böngészést és főzőcskézést kívánok! Köszönöm, hogy benéztél hozzám! Verus

2015. május 13., szerda

Epres pohárkrém



Marka tette fel ezt a pillekönnyű és isteni receptet, csoda, hogy nem tudtam neki ellenállni?  Utoljára én is gyerekkoromban ettem ilyet, azt hiszem ezt a hiányt most bőven pótolni fogom. Marka, eztúton is köszönet, hogy eszembe juttattad! :)

  • kb. fél kg eper
  • 2 dl tejföl
  • 2 zacskó vaníliás cukor vagy porcukor

  1.  Az epret megmossuk, négybe vágjuk. A vanílás cukrot elkeverjük a tejfölben.
  2. Poharakba rétegezzük, a tetejére eper kerül. Hűtve kínáljuk. 







3 megjegyzés:

  1. Semmi bonyolultság. Holnap nekiesek. ... Rózsa nem lesz ... Ámbár, ki tudja? .)

    VálaszTörlés
  2. Egyszerű de nagyszerű :-) Még nem ettem ilyet, de finom lehet! Nagyon szép a rózsád is :-)

    VálaszTörlés
  3. Verus, nagyon jól néz ki a pohárkrémed... Az unokáimat meg fogom lepni vele:)

    VálaszTörlés