Köszöntelek az oldalamon! Nagyon szeretek sütni, főzni, alkotni, megálmodni egy ételt, ellazít, kikapcsol, elvarázsol. Szeretek új recepteket kipróbálni, sokszor csak egy elképzelés van a fejemben, főzés közben alakul, formálódik, alakul a végeredmény. Rendszerint jól, mert elég hamar elfogy :) Három kamasz anyukája vagyok, fontosnak tartom, hogy minél természetesebb és egészségesebb alapanyagokat használjak. Jó böngészést és főzőcskézést kívánok! Köszönöm, hogy benéztél hozzám! Verus

2015. május 6., szerda

Egyszerű sajtos tejfölös tészta, szalonnapörccel




Szeretem a tésztaételeket, egyre gyakrabban kerül az asztalra. Gyorsan készen van és a gyerekek is lelkesen eszik. Ez egy ilyen "nagyon gyorsan készen van" típusú étel. :) Ahányan vagyunk, annyi féle módon szeretjük. A lányom csak sajttal, nagyfiam sajttal szalonnapörccel, legkisebb fiam úgy mint én, full extrásan. Sajt, tejföl, szalonna, újhagyma :))

  • 50 dkg tészta (csiga, csavart, orsó)
  • 10 dkg húsos szalonna
  • tejfől
  • 1-2 szál újhagyma
  • kb. 25 dkg reszelt trappista sajt

  1. A tésztát enyhén sós vízben kifőzzük majd leszűrjük. Langyos vízzel átmossuk, hogy később ne tapadjon össze.
  2. A szalonnát apró kockákra vágjuk és megpirítjuk.
  3. A tésztát tányérra szedjük, megszórjuk a reszelt sajttal, meglocsoljuk tejföllel, a tetejére szalonnapörc, apróra vágott újhagyma kerül.




























2 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta! Én is ma tettem fel egy kicsit hasonló tésztát :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszi :) Nálam ez heti kötelező menü :)

    VálaszTörlés