Köszöntelek az oldalamon! Nagyon szeretek sütni, főzni, alkotni, megálmodni egy ételt, ellazít, kikapcsol, elvarázsol. Szeretek új recepteket kipróbálni, sokszor csak egy elképzelés van a fejemben, főzés közben alakul, formálódik, alakul a végeredmény. Rendszerint jól, mert elég hamar elfogy :) Három kamasz anyukája vagyok, fontosnak tartom, hogy minél természetesebb és egészségesebb alapanyagokat használjak. Jó böngészést és főzőcskézést kívánok! Köszönöm, hogy benéztél hozzám! Verus

2015. április 23., csütörtök

Savanyúkáposztán sült oldalas
























Imádom a sült oldalast, jöhet bárhol bármikor. Így még nem sütöttem, de ez lett az egyik kedvenc.

  • 1,2 kg oldalas
  • 1 kg savanyított káposzta
  • 4-5 gerezd fokhagyma
  • só,bors, pirospaprika

  1.  Az oldalast megmossuk, majd a csontok mentén bevagdossuk. Ha túl nagy és nem fér be a sütőtálunkba, kettévágjuk. Enyhén sózzuk, borsozzuk, bedörzsöljük a zúzott fokhagymával és pár csipetnyi őrölt pirospaprikával.
  2. Egy jénai tálba beletesszük a savanyú káposztát. Én előtte egyszer átmostam, túl savanyúnak találtam. A káposztára rátesszük az oldalast.
  3. Lefedve  kb. másfél óráig 180 fokos sütőben sütjük, majd a tetejét levéve pirulásig sütjük tovább. Külön folyadékot nem adtam hozzá.






































































3 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehet! Nekem is jöhet az oldalas és a káposzta is :-) Guszták a képeid :-)

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom az előttem szólóhoz! :)

    VálaszTörlés