Köszöntelek az oldalamon! Nagyon szeretek sütni, főzni, alkotni, megálmodni egy ételt, ellazít, kikapcsol, elvarázsol. Szeretek új recepteket kipróbálni, sokszor csak egy elképzelés van a fejemben, főzés közben alakul, formálódik, alakul a végeredmény. Rendszerint jól, mert elég hamar elfogy :) Három kamasz anyukája vagyok, fontosnak tartom, hogy minél természetesebb és egészségesebb alapanyagokat használjak. Jó böngészést és főzőcskézést kívánok! Köszönöm, hogy benéztél hozzám! Verus

2012. március 30., péntek

Húsvéti ajánlat

Trollanyu, a  Troll a konyhámban c. blog írója hívott meg erre a játékra, ahol Húsvétra  ételeket, süteményeket lehet ajánlani. Ezúton is köszönöm neki, hogy gondolt rám.

A játék szabályai: írj egy bejegyzést Húsvéti ajánlat címmel, és említsd meg, ki hívott a játékra. A bejegyzésben ajánlj egy menüsort az ünnepekre. A menüsort nem kell szigorúan venni, lehet bármit ajánlani, akár csak édességeket is :-)  Küld tovább a játékot lehetőség szerint 10  bloggernek.

Én öt blogot választottam:

PannaHobbychefTücsiMariannMézeskalács


És akkor jöjjön az én ajánlatom, előétel, leves, főétel, sütemény-desszert, mindegyik két választási lehetőséggel.

Előétel:










Leves:


Tárkonyos csirkeraguleves





Tavaszi zöldségleves




Főétel:


Vörösboros szarvassült barnamártással





Aszalt szilvával, gesztenyével töltött dagadó



Kalács:

Sajtkrémes kalács



Mandulás narancsos kalács


Sütemények:

Citromtorta


Kakós diós csúsztatott palacsintatorta




12 megjegyzés:

  1. Egy abszolút jó Húsvéti menüsor!!!!

    VálaszTörlés
  2. Hát én is meghívtalak...Nézz át ha még szeretnél közzétenni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm mági, nemsokára megyek hozzád is!

      Törlés
  3. Örülök, hogy játszol te is:) Csodás ajánlót készítettél:) Legjobban most a sajtkrémes kalácsod fogott meg, imádom a kalácsokat:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, én is örülök, hogy játszok. A menüvel te sem panaszkodhatsz :-)

      Törlés
  4. El kezdtem írni, hogy mi az ami igazán tetszik az ajánlódból, aztán rájöttem , hogy minden. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csilla, nagyon kedves vagy, üdvözöllek nálam!

      Törlés
  5. Nem túlzás, folyik a nyálam, ennyi finomság láttán!:) Nagyon szépen köszönöm a meghívást, igyekszem minél hamarabb eleget tenni neki!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! Örülök, hogy tetszenek az ételeim :-)

      Törlés
  6. Verus köszönöm a játék invitálást. Hamarosan hozom a menüsorom! A válogatásod nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Panna, köszönöm, hogy elfogadtad. Örülök, hogy tetszik :-)

      Törlés